Voilà

Bemutatkozás

2012. január 20. 00:05

bella ragazza

0 komment

Ciao!
Katushka vagyok. Egy életvidám, stílus-, dizájn-, szépségre éhes nő, nem utolsó sorban feleség és  gondoskodó lelki társ. Üdvözöllek a fedélzeten! :)
Elsőszülött gyermekként jöttem a világra, aki egy kicsinyke, otthonos vidéki faluban nevelkedett. Fiatalabb hugaimmal jó kis csapatot alkotunk azóta is…
 
Az alapiskola után, gondoltam, kicsit kirepülök otthonról és világot látok… Az utam azóta is tart… Jártam Egyetemre Szlovákiában, diplomát szereztem műszaki vonalon. A fiús szakma nem férfias oldalamat, inkább kitartásomat és türelmemet jellemzi. 
 
A nagy, bolondos szerelmet én is átéltem… Következtek a nagy csalódások, amiből felocsúdni már tovább tartott... :)
Átéltem röpke ismeretségeket és mély, hosszú kapcsolatokat is. 
 
Észrevétlenül megismertem és megkedveltem egy olyan férfit, amilyennel még soha életemben nem találkoztam. Hirtelen beleszerettem, s azóta vele osztozom életem minden percén. Ma elmondhatom, hogy kiteljesedett az életem, érzem, hogy nő vagyok . 
Most Magyarországon lakom, főállásban diákokat oktatok, mellékállásban pedig a nőket támogatom. Tanáccsal, útmutatással, pozitív gondolatokkal.
Remélem, élvezed a honlapom, az angeltips.blog.hu-t. Itt jegyzetelek arról, hogyan változok át keményen dolgozó munkatársból - stílusra, szépségre, újdonságokra fogékony nővé.
 
Szeretem a bloggolást. Szeretem a reggeli friss ébredést, a fotózást és szeretek írni arról, ami megfog és megmarad a gondolataimban. Szeretem megosztani másokkal, amit maradandóan szépnek találok. Itt folytatom életem utazását, élményeit, ami néha fura, gyönyörű, vagy megható lesz. 
 
És szeretlek téged, kedves olvasó. Köszönöm, a lehetőséget, amely lehetővé teszi, hogy te is megismerd és megoszthasd a gondolataimat!
 
Baráti szeretettel,
Katushka.
 

 
Ciao!
I’m Katushka. I’m a lively style, design and beauty hunger woman, not least, a caring wife and soul mate. Welcome to my frontier! :)
I was born as first-born child who grew up in a tiny, homey, country village. With my younger sisters we still create a good team...
After primary school, I thought, I leave home and see the world ... my way still holds ... I went to the University in Slovakia, graduated as quality engineer and mechanical engineer. The boyish profession characterizes not my masculine site, but my patience and persistence.
The big, crazy love I have experienced ... there followed big disappointments, which has already lasted longer... :)
I experienced also fleeting acquaintances and deep, long relationships.
Unnoticed I knew and liked a man, who I never met in my life. Suddenly I fell in love, and since I share with him every minute of my life. Thank him, I enhanced in my life and I feel a woman.
Now I live in Hungary, I teach students in full-time, an in remaining time I support women. By advice, guidance and positive thoughts.
 
I hope you enjoy my website, the angeltips.blog.hu. I will note here,  how a 
hard-working colleague transforms – into a woman, susceptible for style, beauty, female and novelties.
I love blogging. I love waking ups in fresh morning, photography and I like to write about, what catches me and stays in my mind. I love to share what I find pretty permanently. Here I continue my life journey, experiences, what sometimes will be weird, beautiful, or touching.
 
And I love you, dear reader. Thank you for allowing  you to know me and share my thoughts!
Friendly love,
Katushka.
0 komment
Megosztás:

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr353592003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása