Voilà

Heidi Klum + Astor. How it's made?

2012. február 14. 14:47

bella ragazza

0 komment

Ő is egy VS modell volt, nagyon szeretem. Kedves, gyönyörű, határozott nő. Szereti a nagy családot, ami manapság a karrier mellett szinte kivitelezhetetlen. Ő ezt is megcáfolta. Sikeres vállalkozásai vannak, sok-sok reklámban láthatjuk.

Tavaly az Astor nagykövete lett, ami jelentem, sikeresnek bizonyult. Ezt bizonyítja a kedvenc szempillaspirálom is, ami az Astor Volume Diva - Sexy Curves darabja. Imádnivaló, minden igényt kielégít. Legalábbis, ami engem illet. Erősít, különválaszt, s hatásosan göndörít! S bár a reklámban nem túlozzák el, de én állítom, nálam elérte a műszempilla hatást.

A következő videót sokszor smink-ihletet keresve nézegetem, mert nekem mindegyik stílus, ami megjelenik, nagyon tetszik!

Ti kipróbálnátok Heidi sminkjeit?

0 komment
Megosztás:

Címkék: secret heidi klum astor victorias

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr904104649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása