Voilà

Wedding

2012. április 25. 13:04

bella ragazza

0 komment

Lassan, de biztosan jön a tavasz, s vele együtt az esküvői szezon is megállíthatatlanul elkezdődött. Pár hete egy kedves barátunk esküvőjén fotóztunk, s azóta engem is meg-megtalál az esküvői hangulat.
Szívesen foglalkozom a témával, hisz ki ne örülne egy kis szerelemnek, romantikának?
Én különösen örülök, hisz nőből vagyok. Ilyenkor eszembe jut az én Nagy napom is...

 

  

A napokban hallottam ezt a fogadalmat:

"Fogadom, hogy segítek, hogy szeress élni.
Hogy mindig gyöngéd leszek hozzád
és lesz elegendő türelmem,
hogy beszéljek, amikor azt kell.
És hallgassak Veled, amikor nem.
Hogy nem bánom, ha nem szereted a ribizlitortát,
hogy a szíved melegében élek és az lesz az otthonom."

Ez az idézet engem nagyon megfogott...

  

Ez a videó a barátaink esküvői előzetese. Stílusában teljesen korszerű, manapság sok helyen találkozom az ilyen tömör, dinamikus rövid trailerekkel. A zene picit harciasnak tűnik a témához, de lehet, a hatás kedvéért... Ami nekem bejött. Nektek hogy tetszik? :)     

 Forrás: www.top-art.sk/
vimeo.com/40952090

 

 

0 komment
Megosztás:

Címkék: esküvő wedding

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr994472609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása