Voilà

Life

2012. május 30. 14:10

bella ragazza

0 komment

Nem is olyan régen indultam neki az új hétnek. Ma reggel felkelek, s lám, már szerdára kell hajtanom a naptárban a lapot. Holnap már csütörtök! Robog felém egy újabb hétvége!
De vajon, ha egy pillanatra számot vetek a hét eltöltött napjairól, úgy teltek el, ahogyan szerettem volna? Mostanában egyre többször jut eszembe a figyelmeztetés: Úgy élj, hogy ez életed utolsó napja. A nap minden percét úgy éljük? Vagy másokat hibáztatunk, ha valami nem sikerült, nem fért bele a napunkba? Ki ezért a felelős?


Liz Gilbert is ezen gondolkodott. Nem árt, ha mi is tudatosítjuk:

"Rajtam áll, mivel töltöm az időmet, kivel lépek kapcsolatba, kivel osztom meg a testem, az életem, a pénzem, az energiám. Kiválaszthatom, mit eszem, olvasok, tanulok. Eldönthetem, hogyan reagálok a kedvezőtlen életkörülményeimre - rajtam áll, hogy átoknak vagy lehetőségnek tekintem-e őket (és azon alkalmakkor, amikor túlságosan tele vagyok önsajnálattal, és nem tudom lelkesen nézni a dolgokat, még mindig megpróbálhatom megváltoztatni a szemléletmódomat). Megválogathatom a szavaimat és azt, hogy milyen hangnemben beszélek másokkal. És legfőképpen megválogathatom a gondolataimat."

Forrás: www.citatum.hu/konyv/Eat,_Pray,_Love_-_%CDzek,_im%E1k,_szerelmek

0 komment
Megosztás:

Címkék: élet harmónia szerelmek imák izek

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr994555044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása