Voilà

J'aime Paris...

2012. június 25. 14:40

bella ragazza

0 komment

Nemrég a párizsi Vogue gyönyörű címlapjáról és Giselle Bündchenről cikkeztem, anno még szakadó esőben. (A bejegyzést itt találjátok). S lám, az eső elmúlt, csodás nyári napok, sőt! hőségriadók törtek ránk, lehet teljes gőzzel ÉLVEZNI A NYARAT. :)

Hiszek a vonzás törvényében. Ez így van jól. Mert a jó dolgokra koncentrálva bevonzom azokat. S lám, kedves barátnőm nemrég érkezett meg párizsi útjáról, s rengeteg szép aprósággal, ajándékkal lepett meg. Ki találjátok, mit kaptam? :) Giselle Bündchent, személyesen a címlapon! A tegnap esti közös grillezésünk közben kaptam meg a "vásárfiát",
s ma reggel ki is bontottam, nem bírtam ki, lefotóztam.
Szépen, ráérősen átlapozni, nézegetni még nem tudtam, de már nagyon várom a pillanatot.

20120625535.jpg

20120625552.jpg

20120625549.jpg

Tehát, a mai bölcsesség a következő:
Túl rövid az élet ahhoz, hogy a rossz dolgokon morfondírozzunk, inkább fókuszáljunk a pozitívumokra!
A vonzás törvénye lépni fog. Egy próbát mindenképp megér...

0 komment
Megosztás:

Címkék: vogue

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr734610083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása