Voilà

Ebéd Horvátországban...

2012. október 21. 00:43

bella ragazza

0 komment

Pár napot itt töltöttünk. Erről az országról megmaradt régi, vegyes véleményem... Isten áldja a tengerpartjukat. Ezen kívül túl sok szépséggel, szerintem nem dicsekedhetnek. Legyen az szervezőkézség, turistákkal kapcsolatos bánásmód, van mit fejlődniük... Nem elítélem őket, ők ilyen kultúrában élnek. Pusztán nem találom, mi az a plusz, amit ők adni tudnak a temérdek nyaralónak, hogy évek óta, divatszerűen májustól szeptemberig turista tömegeket mozgatnak meg... Lehet, én nem éreztem még rá erre az ízre...

Még mielőtt bárki félreértené e bejegyzés mivoltát, nem kritizálni szeretném Kroéjsát. Csupán figyelem az évek óta tartó tömeges rajongást e ország iránt, s nézem értelmetlenül. Nekem nem igazán jön be. S mivel véleményformáló ember vagyok, aki állandóan, minden körülmény közt törekszik a tökéletességre, ezért nem fogok dicsérni senkit és semmit, amivel nem vagyok kilencvenkilenc százalékban elégedett. Az ebédről készült fotók is ilyenek. Bár nem volt teljesen tökéletes a helyszín, végül egy szolíd, finom ebédet töltöttünk el ebben a retró stílusú helyen...

20121018952.jpg

20121018954.jpg

20121018956_1.jpg

Amint látjátok, még az ódon, sötét pizzériában is igyekeztem a vidám, színes dolgokat elkapni...

0 komment
Megosztás:

Címkék: Horvátország Croatia

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr794857686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása