Voilà

Megújultam!

2012. december 02. 23:36

bella ragazza

0 komment

Drága olvasó.
Ahogy már közösségi oldalamon beharangoztam, megújulásra vágytam. Ezért blogomat átköltöztettem egy másik rendszerbe, egy új dizájnnal, új formával. A váltástól nemcsak új külsőt, hanem belső megújulást is várhattok... :)
Ugyanis, az új oldal küldetése sokkal összeszedettebb.

Bár az oldal sikerét még mindíg angyalok segítik (angeltips), a blog eszméje és célja sokkal egységesebb:
Mosolyt csalni az arcodra. Erőt adni. Energiát, tippeket, elmélkedő sorokat. S mivel nő vagyok, szépségre, igényességre nyitott, ezért csajos témák, kiegészítők is fellelhetők itt-ott a gondolataimban. :)

Ezért született ez a mosolyalbum. Egy album, amibe ha belelapozol, észrevétlenül kellemes, jó érzés kerít a hatalmába, mert a fő célja élni, és élni tanítani. De nem csak élni, hanem belemosolyogni a világba, boldogan, kiegyensúlyozottan - élvezni az életet. Ezért ezentúl itt keress és olvasd őszinte elmélkedéseimet, történeteimet.
S mondd el a véleményedet, mert kiváncsi vagyok arra, Neked hogyan tetszik a változás.

Ha elnyeri tetszésedet, dícsérd meg, hirdesd az oldalt, hisz másnak is szüksége van szeretetre, bátorításra.

S legvégül, legyen szépséges napod. Hamarosan Karácsony...! :)

5.jpg

0 komment
Megosztás:

A bejegyzés trackback címe:

https://angeltips.blog.hu/api/trackback/id/tr644944061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása